End-user considerations in educational technology design:

"This book presents contemporary learning sciences perspectives on learning with technology along with overviews of best practices in user-centered design. Applications of these principles and methods will be highlighted in chapters wherein researchers, developers, and educators share their fin...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Roscoe, Rod R. (HerausgeberIn), Craig, Scotty D. (HerausgeberIn), Douglas, Ian (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global, Disseminator of Knowledge [2018]
Schriftenreihe:Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-20
DE-898
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book presents contemporary learning sciences perspectives on learning with technology along with overviews of best practices in user-centered design. Applications of these principles and methods will be highlighted in chapters wherein researchers, developers, and educators share their findings and lessons drawn from a variety of technologies and disciplines"--
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxii, 400 Seiten)
ISBN:9781522526407

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen