Balancing automation and human interaction in modern marketing:

"The idea for the book has emerged in response to the growing significance of artificial intelligence (AI) within the marketing field"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Ahmed, Wasim (HerausgeberIn), Manohar, Sridhar 1986- (HerausgeberIn), Mittal, Amit 1974- (HerausgeberIn), Nair, Arjun J. 1986- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, [2024]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"The idea for the book has emerged in response to the growing significance of artificial intelligence (AI) within the marketing field"--
Beschreibung:21 PDFs (326 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9798369322772
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen