Ethical marketing through data governance standards and effective technology:

"This book strengthens the understanding of AI enabled marketing standards and data privacy standards for better implementation of AI based marketing analytics"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Nayyar, Varun 1982- (HerausgeberIn), Rojhe, Kuldeep 1977- (HerausgeberIn), Sauja, Shefali 1991- (HerausgeberIn), Sharma, Sandhir 1974- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, 2024.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book strengthens the understanding of AI enabled marketing standards and data privacy standards for better implementation of AI based marketing analytics"--
Beschreibung:29 PDFs (328 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9798369322161
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen