4C-ID model and cognitive approaches to instructional design and technology: emerging research and opportunities

"This book examines the four-component instructional design model and cognitive approaches to instructional design and technology"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Miranda, Guilhermina Lobato (VerfasserIn), Marcelino, Mário (VerfasserIn), Melo, Mário Marcelino Luís de (VerfasserIn), Pardal, Joana Martinho de Almeida Costa (VerfasserIn), Pontes, Thiago Bessa (VerfasserIn), Rafael, Manuel Joaquim Henriques (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, 2021.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book examines the four-component instructional design model and cognitive approaches to instructional design and technology"--
Beschreibung:20 PDFs (243 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781799840978
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen