Designing culturally competent programming for PK-20 classrooms:

"This book explores strategies and best practices for designing culturally competent curricula and serves as a courier for stakeholders fostering inclusive and forward-thinking opportunities in PK-20 classrooms"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Msengi, Clementine 1972- (HerausgeberIn), O'Connor, Johnny R. 1973- (HerausgeberIn), Sprott, Katherine 1960- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, 2020.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book explores strategies and best practices for designing culturally competent curricula and serves as a courier for stakeholders fostering inclusive and forward-thinking opportunities in PK-20 classrooms"--
Beschreibung:20 PDFs (284 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781799836544
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen