Handbook of research on social media applications for the tourism and hospitality sector:

"This book provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. It also explores user-generated content and the methods of mobile strategies"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Almeida, Cláudia Ribeiro de 1971- (HerausgeberIn), Fernandes, Paula Odete 1969- (HerausgeberIn), Ramos, Célia M. Q. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, 2020.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. It also explores user-generated content and the methods of mobile strategies"--
Beschreibung:35 PDFs (477 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781799819486
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen