Incorporating LGBTQ+ identities in K-12 curriculum and policy:

"This book examines inclusive curriculum design and education policy that specifically impacts LGBTQ+ students"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Dixon, Kathryn (HerausgeberIn), Isbell, Laura (HerausgeberIn), Sanders, April 1974- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book examines inclusive curriculum design and education policy that specifically impacts LGBTQ+ students"--Provided by publisher"--
Beschreibung:18 PDFs (381 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781799814061
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen