Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace:

"This book explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market, providing innovative solutions for global brands"--Provided by publisher.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Alcantara-Pilar, Juan Miguel 1975- (HerausgeberIn), Barrio-García, Salvador del (HerausgeberIn), Crespo-Almendros, Esmeralda (HerausgeberIn), Porcu, Lucia (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, PA 17033, USA) : IGI Global, [2015]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market, providing innovative solutions for global brands"--Provided by publisher.
Beschreibung:PDFs (403 pages) : illustrations.
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781466682634
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen