Cases on consumer-centric marketing management:

"This book presents a collection of case studies highlighting the importance of customer loyalty, customer satisfaction, and consumer behavior for marketing strategies"--Provided by publisher.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Körperschaft: IGI Global
Weitere Verfasser: Jham, Vimi 1968- (HerausgeberIn), Puri, Sandeep 1972- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Ave., Hershey, PA, 17033) IGI Global [c2014]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-862
DE-863
Zusammenfassung:"This book presents a collection of case studies highlighting the importance of customer loyalty, customer satisfaction, and consumer behavior for marketing strategies"--Provided by publisher.
Beschreibung:PDFs (316 Seiten) : illustrations.
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references.
ISBN:9781466643581
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

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