How schools and districts meet rigorous standards through authentic intellectual work :: lessons from the field /

Covers the +1PedagogyTM project-based learning framework, which aims to help teachers stimulate students' interest across disciplines, implement a turnkey, interdisciplinary framework, immerse students in authentic inquiry and real-world application, and integrate college and career readiness a...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: King, M. Bruce (HerausgeberIn, MitwirkendeR), Carmichael, Dana L. (MitwirkendeR), Martens, Rita Penney (MitwirkendeR), Nolan, Fred (MitwirkendeR), Nelson, Jake (MitwirkendeR), Kriegel, Gretchen (MitwirkendeR), Guyer, Shannon (MitwirkendeR), Hillers, Jessica (MitwirkendeR), Carlson, Kim (MitwirkendeR), Ponder, Robyn (MitwirkendeR), Kehoe, Jean (MitwirkendeR), Goldsmith, Sarah (MitwirkendeR), Segal, Mary B. (MitwirkendeR), Brewer, Christina (MitwirkendeR), Adkins, Amy (MitwirkendeR), McGrath, Allison (MitwirkendeR), Briese, Patricia (MitwirkendeR), Dirkx, Michele (MitwirkendeR), Mueting, Joe (MitwirkendeR), Wiemers, Elli (MitwirkendeR), Lindahl, Becca (MitwirkendeR), Boley, Shelly (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Thousand Oaks, California : Corwin, a SAGE Company, 2016.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:Covers the +1PedagogyTM project-based learning framework, which aims to help teachers stimulate students' interest across disciplines, implement a turnkey, interdisciplinary framework, immerse students in authentic inquiry and real-world application, and integrate college and career readiness and digital technology.
Beschreibung:1 online resource (176 pages)
ISBN:9781506342283
1506342280
9781506342306
1506342302

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen