Understanding Interactive Network Branding in SME Firms:

Introducing the innovative concept of Interactive Network Branding (INB), this book offers academics and professionals a theoretical framework, alongside practical examples, to develop INB in the context of small and medium-sized enterprises (SMEs).

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Koporcic, Nikolina
Weitere Verfasser: Törnroos, Jan-Åke
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:Introducing the innovative concept of Interactive Network Branding (INB), this book offers academics and professionals a theoretical framework, alongside practical examples, to develop INB in the context of small and medium-sized enterprises (SMEs).
Beschreibung:7.2.2 Resources of Interactive Network Branding
Beschreibung:1 online resource (177 pages)
ISBN:9781789739770
1789739772
1789739799
9781789739794

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen