Learning through language :: towards an educationally informed theory of language learning /

Explores how children develop linguistic and literary competence from early childhood into adolescence, in a diverse range of linguistic contexts.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Grøver, Vibeke (HerausgeberIn), Uccelli, Paola (HerausgeberIn), Rowe, Meredith L. (HerausgeberIn), Lieven, Elena V. M. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Cambridge, United Kingdom ; New York, NY : Cambridge University Press, 2019.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:Explores how children develop linguistic and literary competence from early childhood into adolescence, in a diverse range of linguistic contexts.
Beschreibung:1 online resource (xxii, 325 pages)
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781316766835
1316766837
9781316718537
1316718530

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen