Consumer culture theory /:

This book explores the illusions that pervade contemporary consumption as well as the forces of globalization, localization, and hybridization that affect consumption throughout our interconnected world.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Cross, Samantha (HerausgeberIn), Ruvalcaba, Cecilia (HerausgeberIn), Venkatesh, Alladi (HerausgeberIn), Belk, Russell W. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, UK : Emerald Publishing Limited, [2018]
Ausgabe:First edition.
Schriftenreihe:Research in consumer behavior ; v. 19.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:This book explores the illusions that pervade contemporary consumption as well as the forces of globalization, localization, and hybridization that affect consumption throughout our interconnected world.
Beschreibung:1 online resource
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781787439061
1787439062
9781787545045
1787545040

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen