Strategy beyond markets /:

'Strategy Beyond Markets' is organized around three themes: public politics, private politics and integrated political strategy. The book explores the way these strategies influence political environments, firms and corporations.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: De Figueiredo, John M. (HerausgeberIn), Lenox, Michael (HerausgeberIn), Oberholzer-Gee, Felix (HerausgeberIn), Vanden Bergh, Richard G. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: United Kingdom : Emerald, 2016.
Ausgabe:First edition.
Schriftenreihe:Advances in strategic management ; v. 34.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:'Strategy Beyond Markets' is organized around three themes: public politics, private politics and integrated political strategy. The book explores the way these strategies influence political environments, firms and corporations.
Beschreibung:1 online resource
Bibliographie:Includes bibliographical references.
ISBN:9781786350190
178635019X
1786350203
9781786350206
ISSN:0742-3322 ;

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen