Making policy in turbulent times :: challenges and prospects for higher education /

Can higher education policy-making be imaginatively theorized?

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Körperschaft: Policy Formation in Post-secondary Education: Issues and Prospects in Turbulent Times (Workshop)
Weitere Verfasser: Axelrod, Paul (HerausgeberIn), Wellen, Richard (HerausgeberIn), Shanahan, Theresa, 1963- (HerausgeberIn), Trilokekar, Roopa Desai, 1963- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch Tagungsbericht E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Kingston, ON, Canada : Montreal : School of Policy Studies, Queen's University : McGill-Queens's University Press, 2013.
Schriftenreihe:Queen's policy studies.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:Can higher education policy-making be imaginatively theorized?
Beschreibung:Papers based on the conference Policy Formation in Post-secondary Education: Issues and Prospects in Turbulent Times, sponsored by the Faculty of Education at York University, Toronto, 2012.
Beschreibung:1 online resource.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781553393368
1553393368
9781553393412
1553393414

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen