The handbook of marketing research :: uses, misuses, and future advances /

Promoting the overarching business philosophy of customer/market focus, this book identifies such troubling trends as biased sample answers on long questionnaires, and 'professionals' whose job is to skew focus group responses.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Körperschaft: Sage Publications
Weitere Verfasser: Grover, Rajiv, 1953- (HerausgeberIn), Vriens, Marco (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Thousand Oaks : Sage Publications, ©2006.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:Promoting the overarching business philosophy of customer/market focus, this book identifies such troubling trends as biased sample answers on long questionnaires, and 'professionals' whose job is to skew focus group responses.
Beschreibung:1 online resource (xi, 705 pages :)
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781412973380
1412973384
9781452261539
1452261539
141290997X
9781412909976

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen