Media and Power in Modern Iran: Mass Communication, Ideology, and the State
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Blout, Emily L. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Bloomsbury Publishing PLC 2024
Schlagworte:
Beschreibung:6 bw illus
Introduction; ; Part I: Pahlavi and the Making of the Mass Communications System ; 1. The Birth of the Mass Communication Monopoly; 2. Mass Communication and Regime Building; Part II: A Different Sort of War: The Crisis of Satellite TV; 3. Prelude to a Crisis; 4. The Crisis of Satellite TV; 5. The Big Dish: DBS, Symbolism, and the Politics of Culture; Part III: Soft War: The Politics of the Internet; 6. The Origins and Development of the Internet in Iran; 7. The Internet in the Crisis of 2009; 8. Soft War and the '88 Fitnah ; 9. The National Internet; Conclusion
Beschreibung:232 Seiten 234 mm
ISBN:9780755639076

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!