Balancing automation and human interaction in modern marketing:

The idea for the book has emerged in response to the growing significance of artificial intelligence (AI) within the marketing field.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Nair, Arjun J. 1986- (HerausgeberIn), Manohar, Sridhar 1986- (HerausgeberIn), Mittal, Amit 1974- (HerausgeberIn), Ahmed, Wasim (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global [2024]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Schlagworte:
Zusammenfassung:The idea for the book has emerged in response to the growing significance of artificial intelligence (AI) within the marketing field.
Beschreibung:xxii, 326 Seiten
ISBN:9798369345177

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!