Teacher noticing of pre-service and in-service secondary mathematics teachers: influences of teaching experience, cognitive demands, and teaching internships on perception, interpretation, and decision-making
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Bastian, Anton (VerfasserIn)
Format: Abschlussarbeit Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Wiesbaden, Germany Springer Spektrum [2024]
Ausgabe:1st ed. 2024
Schriftenreihe:Perspektiven der Mathematikdidaktik
Research
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-B1533
DE-525
DE-634
DE-1052
DE-1043
DE-1102
DE-1046
DE-858
DE-Aug4
DE-M347
DE-92
DE-898
DE-859
DE-860
DE-861
DE-863
DE-862
DE-M483
DE-1949
DE-91
DE-19
DE-703
DE-20
DE-706
DE-824
DE-29
DE-739
Volltext
Beschreibung:Korrektur durch Verlagsmeldung (November 2024). - Früheres Paket ZDB-2-EDA
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxiv, 171 Seiten) Illustrationen
ISBN:9783658456191
ISSN:2522-0802
DOI:10.1007/978-3-658-45619-1