Individuals in B2B marketing: sensemaking and action in context

This book covers the gap by providing a variety of novel perspectives that involve individuals as central figures in the B2B marketing environment.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Ivanova-Gongne, Maria (HerausgeberIn), Torkkeli, Lasse (HerausgeberIn), Koporcic, Nikolina (HerausgeberIn), Barner-Rasmussen, Wilhelm (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: London ; New York Routledge, Taylor & Francis Group 2024
Ausgabe:1st ed.
Schriftenreihe:Routledge studies in marketing 41
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-188
DE-355
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:This book covers the gap by providing a variety of novel perspectives that involve individuals as central figures in the B2B marketing environment.
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 263 Seiten)
ISBN:9781040051191
9781003388036
DOI:10.4324/9781003388036

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen