Creator's economy in metaverse platforms: empowering stakeholders through omnichannel approach

The book discusses how to interconnect the creators' economies on different platforms, and by suggesting ways to facilitate interoperability, the title will prove a step in the direction of leveraging the metaverse for holistic financial and social gains.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Singla, Babita 1988- (HerausgeberIn), Shalender, Kumar 1984- (HerausgeberIn), Singh, Nripendra 1975- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global [2024]
Schriftenreihe:Advances in social networking and online communities (ASNOC) book series
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-91
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:The book discusses how to interconnect the creators' economies on different platforms, and by suggesting ways to facilitate interoperability, the title will prove a step in the direction of leveraging the metaverse for holistic financial and social gains.
Beschreibung:1 Online-Ressource (xix, 287 Seiten) Illustrationen, Diagramme
ISBN:9798369333594
DOI:10.4018/979-8-3693-3358-7

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen