Keeping the Promise?: Contextualizing Inclusive Education in Developing Countries
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Werning, Rolf (HerausgeberIn), Artiles, Alfredo J. (HerausgeberIn), Engelbrecht, Petra (HerausgeberIn), Hummel, Myriam (HerausgeberIn), Caballeros, Marta (HerausgeberIn), Rothe, Antje (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bad Heilbrunn Verlag Julius Klinkhardt 2016
Schlagworte:
Online-Zugang:kostenfrei
Beschreibung:Inclusive education became a global promise corroborated by international declarations such as the Salamanca Statement (1994) and the Incheon Declaration (2015). Most countries worldwide have committed to the goal of inclusive education, putting a lot of pressure on so-called developing countries. Against this backdrop, the threefold purpose of this book is to: 1. Generate research evidence on the development and implementation of inclusive education in developing countries, 2. Contextualize inclusive education in specific developing countries and contexts, and 3. Reflect on the future of inclusive education in developing countries
Beschreibung:1 Online-Ressource (185 Seiten)
ISBN:9783781554924

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen