Marketing 6.0: the future is immersive

Young Generation Z and Generation Alpha Coming of Age -- CHAPTER 3 The Inevitability of Immersive Marketing: Five Micro-Trends Leading to Metamarketing -- Short-Form Video Content -- Community-Based Social Media -- Interactive E-Commerce -- Language-Based AI -- Immersive Wearable Devices -- Summary:...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Kotler, Philip 1931- (VerfasserIn), Kartajaya, Hermawan 1947- (VerfasserIn), Setiawan, Iwan (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hoboken, New Jersey Wiley [2024]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
Zusammenfassung:Young Generation Z and Generation Alpha Coming of Age -- CHAPTER 3 The Inevitability of Immersive Marketing: Five Micro-Trends Leading to Metamarketing -- Short-Form Video Content -- Community-Based Social Media -- Interactive E-Commerce -- Language-Based AI -- Immersive Wearable Devices -- Summary: Five Micro-Trends Leading to Metamarketing -- CHAPTER 4 The Future of Customer Experience: Fusing Physical and Digital for Complete Immersion -- The Future Is Immersive -- The Future Is Also Hybrid -- No One-Size-Fits-All Strategy -- Summary: Fusing Physical and Digital for Complete Immersion
Beschreibung:1 Online-Ressource (vii, 247 Seiten)
ISBN:9781119835370

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!