Global developments in nation branding and promotion: theoretical and practical approaches

"This book presents the functionality of Nation Branding in benefiting the positioning and identity promotion of nations, demonstrating how Nation Branding can be used as a strategic asset for the redesign of economic, political, and social characteristics of a country"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Masouras, Andreas 1980- (HerausgeberIn), Daskou, Sofia 1971- (HerausgeberIn), Pistikou, Victoria (HerausgeberIn), Dimitriou, Dimitrios 1971- (HerausgeberIn), Friesner, Tim 1967- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global [2023]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES)
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-83
DE-898
DE-1050
Volltext
Zusammenfassung:"This book presents the functionality of Nation Branding in benefiting the positioning and identity promotion of nations, demonstrating how Nation Branding can be used as a strategic asset for the redesign of economic, political, and social characteristics of a country"--
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxv, 324 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781668459034
DOI:10.4018/978-1-6684-5902-7

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen