Translanguaging and epistemological decentring in higher education and research:

Using data from universities in Asia, Central and North America, Europe and the Maghreb, this book provides examples of the heuristic value of translanguaging and epistemological decentring, and argues that decentring cannot happen until learners are able to identify which sorts of centring dynamics...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Bojsen, Heidi (HerausgeberIn), Daryai-Hansen, Petra (HerausgeberIn), Holmen, Anne 1954- (HerausgeberIn), Risager, Karen 1947- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bristol ; Blue Ridge Summit Multilingual Matters [2023]
Schriftenreihe:Languages for intercultural communication and education 39
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1043
DE-1046
DE-858
DE-859
DE-860
DE-473
DE-706
DE-739
Volltext
Zusammenfassung:Using data from universities in Asia, Central and North America, Europe and the Maghreb, this book provides examples of the heuristic value of translanguaging and epistemological decentring, and argues that decentring cannot happen until learners are able to identify which sorts of centring dynamics and conditions are salient to their learning
Beschreibung:1 Online-Ressource (296 Seiten)
ISBN:9781800410909
DOI:10.21832/9781800410909

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen