70 ads to save the world: an illustrated memoir of social change

Intro -- Title Page -- Copyright -- Contents -- Chapter One: From Adman to Anti-Adman -- Chapter Two: "Non-Profit" Ad Agency: Public Interest Communications (PIC) -- Chapter Three: Public Media Center (PMC) -- Chapter Four: Doug Tompkins &amp -- The Turning Point Project -- Chapter Fiv...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Mander, Jerry 1936-2023 (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Pilto, Carrie (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Santa Fe, NM Synergetic Press 2022
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Zusammenfassung:Intro -- Title Page -- Copyright -- Contents -- Chapter One: From Adman to Anti-Adman -- Chapter Two: "Non-Profit" Ad Agency: Public Interest Communications (PIC) -- Chapter Three: Public Media Center (PMC) -- Chapter Four: Doug Tompkins &amp -- The Turning Point Project -- Chapter Five: Indigenous Peoples' Issues -- Chapter Six: Miscellaneous One-Shot Campaigns -- Chapter Seven: Secrets of Success: Style is Content -- Credits.
Beschreibung:Description based on publisher supplied metadata and other sources
Beschreibung:1 Online-Ressource (265 Seiten)
ISBN:9780907791997

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis