Advancing SMEs toward e-commerce policies for sustainability:

This book will provide a fresh perspective on how small- and medium-sized enterprises can leverage e-commerce for sustainability considering how consumers have increasingly turned to digital options to bypass physical shopping environments.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Potluri, Rajasekhara Mouly 1967- (HerausgeberIn), Vajjhala, Narasimha Rao 1978- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global [2023]
Schriftenreihe:Advances in electronic commerce (AEC) book series
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-83
DE-91
DE-706
DE-898
DE-1050
Volltext
Zusammenfassung:This book will provide a fresh perspective on how small- and medium-sized enterprises can leverage e-commerce for sustainability considering how consumers have increasingly turned to digital options to bypass physical shopping environments.
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxii, 332 Seiten) Illustrationen, Diagramme
ISBN:9781668457290
DOI:10.4018/978-1-6684-5727-6

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen