Cases on historical thinking and gamification in social studies and humanities education:

"The objective of this book is to respond to the needs of the teachers of social sciences and studies in humanities and shortcomings generated by COVID-19, proposing new epistemological and methodological approaches for the teaching of history in a multidisciplinary context"

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Martinez-Hita, Maria 1993- (HerausgeberIn), Carrasco, Cosme Gomez (HerausgeberIn), Miralles Martinez, Pedro (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global 2022
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-83
DE-91
DE-706
DE-898
DE-1050
Volltext
Zusammenfassung:"The objective of this book is to respond to the needs of the teachers of social sciences and studies in humanities and shortcomings generated by COVID-19, proposing new epistemological and methodological approaches for the teaching of history in a multidisciplinary context"
Beschreibung:Includes bibliographical references and index. - Mode of access: World Wide Web
Beschreibung:1 Online-Ressource (338 Seiten)
ISBN:9781668452417
DOI:10.4018/978-1-6684-5240-0

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen