Transforming the measurement of learning and teaching in higher education:

1. Is There learning in learning analytics? -- 2. Creating the context for emergent feedback -- 3. Emergent feedback -- 4. Agency -- 5. The emergent feedback organization -- 6. Ethics of emergent feedback -- 7. Technology of emergent feedback -- 8. Change -- 9. Where to from here?.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Bain, Alan (VerfasserIn), Drengenberg, Nicholas (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York ; London Routledge 2016
Schlagworte:
Zusammenfassung:1. Is There learning in learning analytics? -- 2. Creating the context for emergent feedback -- 3. Emergent feedback -- 4. Agency -- 5. The emergent feedback organization -- 6. Ethics of emergent feedback -- 7. Technology of emergent feedback -- 8. Change -- 9. Where to from here?.
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiii, 168 Seiten)
ISBN:9781315652566
9781317313434
9781317313441

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!