Social media, technology, and new generations: digital millennial generation and generation Z

"This book examines millennials and Generation Z in the context of media and visual culture, considering three interrelated areas: how millennials and Gen Z use new media technologies in different contexts; what they do with media; and the relationship between media and the two generations that...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Atay, Ahmet (VerfasserIn, HerausgeberIn), Ashlock, Mary Z. (VerfasserIn, HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Lanham ; Boulder ; New York ; London Lexington Books [2022]
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Klappentext
Zusammenfassung:"This book examines millennials and Generation Z in the context of media and visual culture, considering three interrelated areas: how millennials and Gen Z use new media technologies in different contexts; what they do with media; and the relationship between media and the two generations that make up their target audience"--
Beschreibung:vi, 183 Seiten Diagramme
ISBN:9781498550727
9781498550703
1498550703

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis
Inhaltsverzeichnis