Visual merchandising for fashion:

The customer experience -- Display design basics -- Space planning principles -- Presenting merchandise -- Research and design -- The future of visual merchandising. "A practical introduction to visual merchandising and retail display, from the initial design process through to product handling...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Bailey, Sarah 1976- (VerfasserIn), Baker, Jonathan 1967- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: London [England] Bloomsbury Visual Arts 2022
Ausgabe:Second edition
Schriftenreihe:Basics fashion management
Schlagworte:
Online-Zugang:HTW01
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:The customer experience -- Display design basics -- Space planning principles -- Presenting merchandise -- Research and design -- The future of visual merchandising. "A practical introduction to visual merchandising and retail display, from the initial design process through to product handling and experimentation"--
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (v, 214 Seiten)
ISBN:9781350071629
9781350071612
9781350071605
DOI:10.5040/9781350071629

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen