Measurement in marketing:

Measurement in Marketingis built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Baumgartner, Hans (HerausgeberIn), Weijters, Bert (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, UK Emerald Publishing 2022
Ausgabe:First edition
Schriftenreihe:Review of marketing research volume 19
Schlagworte:
Online-Zugang:FHD01
Zusammenfassung:Measurement in Marketingis built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing
Beschreibung:1 Online-Ressource (xix, 217 Seiten)
ISBN:9781800436329

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!