Kim, M., Gutmann, T., & Peukert, S. (2022). Philosophiedidaktik 4.0?: Chancen und Risiken der digitalen Lehre in der Philosophie (1st ed. 2022.). Springer Berlin Heidelberg. https://doi.org/10.1007/978-3-662-65226-8
Chicago Style (17th ed.) CitationKim, Minkyung, Tobias Gutmann, and Sophia Peukert. Philosophiedidaktik 4.0?: Chancen Und Risiken Der Digitalen Lehre in Der Philosophie. 1st ed. 2022. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2022. https://doi.org/10.1007/978-3-662-65226-8.
MLA (9th ed.) CitationKim, Minkyung, et al. Philosophiedidaktik 4.0?: Chancen Und Risiken Der Digitalen Lehre in Der Philosophie. 1st ed. 2022. Springer Berlin Heidelberg, 2022. https://doi.org/10.1007/978-3-662-65226-8.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.