Brand management strategies: luxury and mass markets

'Brand Management Strategies' explains how a brand can successfully drive global business development. The text takes an applied approach with supporting examples from current fashion and non-fashion brands

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: D'Arienzo, William (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: [New York] Fairchild Books 2016
Schlagworte:
Online-Zugang:HTW01
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:'Brand Management Strategies' explains how a brand can successfully drive global business development. The text takes an applied approach with supporting examples from current fashion and non-fashion brands
Beschreibung:Online Ausgabe erschienen bei Bloomsbury Fashion Central: 2021
Beschreibung:1 Online-Ressource (xvi, 359 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781501317460
9781501306686
9781501306693
DOI:10.5040/9781501317460

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen