Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0:

"This book explores the changes in modern marketing that is leveraging the unique capabilities of new interactive media to create a new form of interactions and transaction between consumers and marketers, and satisfy the needs of the marketing.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Singh, Amandeep (HerausgeberIn), Jindal, Priya (HerausgeberIn), Kaur, Jasmine (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global 2022
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-83
DE-91
DE-706
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:"This book explores the changes in modern marketing that is leveraging the unique capabilities of new interactive media to create a new form of interactions and transaction between consumers and marketers, and satisfy the needs of the marketing.
Beschreibung:Includes bibliographical references and index. - Mode of access: World Wide Web
Beschreibung:1 Online-Ressource (327 Seiten)
ISBN:9781668444986
DOI:10.4018/978-1-6684-4496-2

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen