Products for conscious consumers: developing, marketing and selling ethical products

Products for Conscious Consumersis a guide for academics, students and professionals who want to measure and influence responsible consumer behaviour and attain genuine Green Marketing

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Ogunyemi, Kemi (HerausgeberIn), Burgal, Vanessa (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, United Kingdom ; North America ; Japan ; India ; Malaysia ; China Emerald Publishing 2022
Ausgabe:First edition
Schlagworte:
Online-Zugang:FHD01
UBR01
UBT01
UBY01
UEI03
UER01
Volltext
Zusammenfassung:Products for Conscious Consumersis a guide for academics, students and professionals who want to measure and influence responsible consumer behaviour and attain genuine Green Marketing
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 242 Seiten) Illustrationen, Diagramme
ISBN:9781802628371
9781802628395
DOI:10.1108/9781802628371

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