Advances in electronic marketing:

"This book addresses Internet marketing and the World Wide Web, and other electronic marketing tools such as geographic information systems, database marketing, and mobile advertising"--Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Clarke, Irvine 1961- (MitwirkendeR), Flaherty, Theresa 1968- (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pa IGI Global (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) c2005
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-898
DE-706
DE-1050
DE-1049
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book addresses Internet marketing and the World Wide Web, and other electronic marketing tools such as geographic information systems, database marketing, and mobile advertising"--Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references and index. - Title from PDF t.p. (viewed on May 18, 2010)
Beschreibung:1 Online-Ressource (electronic texts (xv, 318 p. ill.)) digital files
DOI:10.4018/978-1-59140-321-0

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen