Digitalization as a driver for smart economy in the post-COVID-19 era:

"This book presents a global and multidisciplinary approach that can contribute to a better understanding of the relationship and mutual influence of digital, entrepreneurship, marketing, sustainability, customer relationship management and innovation scientific areas.

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Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Xara-Brasil, Duarte (HerausgeberIn), Silveira, Clara (HerausgeberIn), Carvalho, Lu isa Cagica (HerausgeberIn), Reis, Leonilde (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global 2022
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book presents a global and multidisciplinary approach that can contribute to a better understanding of the relationship and mutual influence of digital, entrepreneurship, marketing, sustainability, customer relationship management and innovation scientific areas.
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (299 Seiten) illustrations
ISBN:9781799892298
DOI:10.4018/978-1-7998-9227-4

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