Impact of digital transformation on the development of new business models and consumer experience:

"This book presents research findings and an innovative and multifaceted perspective of how digital transformation and other innovative technologies can drive new business models and create value experiences for consumers and/or firms

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Proença, João F. (HerausgeberIn), Rodrigues, Maria Antonia (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global 2022
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book presents research findings and an innovative and multifaceted perspective of how digital transformation and other innovative technologies can drive new business models and create value experiences for consumers and/or firms
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (347 Seiten) illustrations
ISBN:9781799891819
DOI:10.4018/978-1-7998-9179-6

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