The machine age of customer insight:

The Machine Age of Customer Insightdemonstrates the impact of machine learning and data analytics, combining an academic state-of-the-art overview of machine learning with cases from well-known companies. These cases show the opportunities and challenges of the transformation process for business an...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Einhorn, Martin 1973- (HerausgeberIn), Löffler, Michael (HerausgeberIn), Bellis, Emanuel de 1985- (HerausgeberIn), Herrmann, Andreas 1964- (HerausgeberIn), Burghartz, Pia 1989- (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, UK Emerald Publishing 2021
Ausgabe:First edition
Schlagworte:
Zusammenfassung:The Machine Age of Customer Insightdemonstrates the impact of machine learning and data analytics, combining an academic state-of-the-art overview of machine learning with cases from well-known companies. These cases show the opportunities and challenges of the transformation process for business and for customer insights more specifically
Beschreibung:VI, 231 Seiten
ISBN:9781839096976

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