Making games for impact:

Introduction -- Designing games for impact in context -- Crowd-sourcing knowledge games in science -- Fair play : Scaling teams for impact -- ProgenitorX : Zombies, stem cells & assessment -- Games for healthy minds -- Games, design, schools, and markets -- Private-public partnerships for scale...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Squire, Kurt 1972- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Cambridge, Massachusetts ; London, England The MIT Press [2021]
Schlagworte:
Online-Zugang:FUBA1
UDKA1
Volltext
Zusammenfassung:Introduction -- Designing games for impact in context -- Crowd-sourcing knowledge games in science -- Fair play : Scaling teams for impact -- ProgenitorX : Zombies, stem cells & assessment -- Games for healthy minds -- Games, design, schools, and markets -- Private-public partnerships for scale -- Conclusion -- Coda : Making impact in universities
"Squire draws on 15+ years of experience to describe how games are developed and deployed in the classroom"--
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (245 Seiten)
ISBN:9780262366229
DOI:10.7551/mitpress/12883.001.0001

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen