International beliefs and practices that characterize teacher effectiveness:

"This book will identify, share, and explain the predominant conceptual understandings of beliefs and practices that characterize effective teachers in selected countries , illuminating cross-cultural commonalities and unique differences in conceptualizations of teacher effectiveness and practi...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Grant, Leslie W. 1968- (HerausgeberIn), Stronge, James H. (HerausgeberIn), Xu, Xianxuan (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global, Publisher of Timely Knowledge [2021]
Schriftenreihe:A volume in the Advances in educational marketing, administration, and leadership (AEMAL) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-706
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book will identify, share, and explain the predominant conceptual understandings of beliefs and practices that characterize effective teachers in selected countries , illuminating cross-cultural commonalities and unique differences in conceptualizations of teacher effectiveness and practices" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxii, 362 Seiten)
ISBN:1799879100
9781799879107
ISSN:2326-9030

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen