Critical perspectives on plurilingualism in deaf education:

This book is the first edited international volume focused on critical perspectives on plurilingualism in deaf education, which encompasses education in and out of schools and across the lifespan. It explores issues such as bimodal bilingualism, translanguaging, teacher education, sign language inte...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Snoddon, Kristin (HerausgeberIn), Weber, Joanne C. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bristol ; Blue Ridge Summit Multilingual Matters [2021]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-12
DE-1046
DE-858
DE-859
DE-860
DE-473
DE-739
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:This book is the first edited international volume focused on critical perspectives on plurilingualism in deaf education, which encompasses education in and out of schools and across the lifespan. It explores issues such as bimodal bilingualism, translanguaging, teacher education, sign language interpreting and parent sign language learning
Beschreibung:1 Online-Ressource (xx, 248 Seiten) Illustrationen, Diagramme
ISBN:9781800410756
9781800410763
DOI:10.21832/9781800410756

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen