Language, learning, and disability in the education of young bilingual children:

Using an interdisciplinary perspective to discuss the intersection of language development and learning processes, this book summarizes current knowledge and represents the most critical issues regarding early childhood research, policy, and practice related to young bilingual children with disabili...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Castro, Dina Carmela (HerausgeberIn), Artiles, Alfredo J. (MitwirkendeR, HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bristol ; Blue Ridge Summit, PA Multilingual Matters [2021]
Schriftenreihe:CAL Series on language education 4
Schlagworte:
Online-Zugang:BSB01
FAB01
FAW01
FCO01
FHA01
FKE01
FLA01
UBG01
UPA01
Volltext
Zusammenfassung:Using an interdisciplinary perspective to discuss the intersection of language development and learning processes, this book summarizes current knowledge and represents the most critical issues regarding early childhood research, policy, and practice related to young bilingual children with disabilities
Beschreibung:1 Online-Ressource (240 Seiten)
ISBN:9781800411852

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen