Teaching for Understanding Across the Primary Curriculum:

The book discusses the complex nature of understanding and what it means to teach for understanding. The processes and strategies that can support teaching for understanding are then exemplified in the context of different areas of the primary / elementary (4-11 years) school curriculum

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Beverton, Sue (MitwirkendeR), Blake, Anthony (MitwirkendeR), Davis, Andrew (MitwirkendeR), English, Eve (MitwirkendeR), Halocha, John (MitwirkendeR), Higgins, Steve (MitwirkendeR), Millward, Peter (MitwirkendeR), Newton, Douglas P. (MitwirkendeR), Newton, Lynn D. (MitwirkendeR, HerausgeberIn), Parton, Anthony (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Blue Ridge Summit, PA Multilingual Matters [2002]
Schlagworte:
Online-Zugang:FAB01
FAW01
FCO01
FHA01
FKE01
FLA01
UPA01
UBG01
Volltext
Zusammenfassung:The book discusses the complex nature of understanding and what it means to teach for understanding. The processes and strategies that can support teaching for understanding are then exemplified in the context of different areas of the primary / elementary (4-11 years) school curriculum
Beschreibung:Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 21. Apr 2021)
Beschreibung:1 online resource (96 pages)
ISBN:9781853596698
DOI:10.21832/9781853596698

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen