Shoveling smoke: advertising and globalization in contemporary India
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Mazzarella, William 1969- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Durham Duke University Press 2003
Schlagworte:
Online-Zugang:UBT01
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages [331]-349) and index
Locations : advertising and the New Swadeshi -- Elaborations : the commodity image -- Citizens have sex, consumers make love : KamaSutra I -- The aesthetic politics of aspiration : KamaSutra II -- Bombay global : mobility and locality I -- Bombay local : Mobility and locality II -- Indian fun : constructing :the Indian Consumer" I -- Close distance : constructing : "the Indian consumer" II.
Beschreibung:1 Online-Ressource (xi, 364 Seiten) Illustrationen
ISBN:9780822385196
0822385198
DOI:10.1215/9780822385196

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen