Analyzing the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience:

"This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Atli, Dincer 1979- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global [2020]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1049
DE-573
DE-898
DE-706
DE-1050
DE-83
Zusammenfassung:"This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--
Beschreibung:"Premier Reference Source" -- taken from front cover
Description based on title screen (IGI Global, viewed 07/18/2020)
Beschreibung:1 Online-Ressource (304 Seiten)
ISBN:9781799831280
1799831280

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!