Ambient play:

"Games have becomes embedded in our daily acrivities and Ambient Play shows how this affects our creative and ludic practices in everyday life"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Hjorth, Larissa 1971- (VerfasserIn), Richardson, Ingrid 1966- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: [Cambridge, Massachusetts ; London, England] The MIT Press 2020
Schriftenreihe:Playful thinking
Schlagworte:
Online-Zugang:FHI01
FUBA1
Volltext
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Zusammenfassung:"Games have becomes embedded in our daily acrivities and Ambient Play shows how this affects our creative and ludic practices in everyday life"--
Beschreibung:Bevorzugte Informationsquelle: Landingpage (The MIT Press Direct), da weder Titelblatt noch Impressum vorhanden
Beschreibung:1 Online-Ressource (187 Seiten)
ISBN:9780262360418
DOI:10.7551/mitpress/12422.001.0001

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