The manifesto for teaching online:

"An expanded version of a document that was first released in 2011 and updated in 2016, the Manifesto presents a critical and research-informed position on teaching online in higher education"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Bayne, Siân (VerfasserIn), Evans, Peter (VerfasserIn), Ewins, Rory (VerfasserIn), Knox, Jeremy (VerfasserIn), Lamb, James (VerfasserIn), McLeod, Hamish (VerfasserIn), O'Shea, Clara (VerfasserIn), Ross, Jen (VerfasserIn), Sheail, Philippa (VerfasserIn), Sinclair, Christine (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: [Cambridge, Massachusetts ; London, England] The MIT Press 2020
Schlagworte:
Online-Zugang:FUBA1
Volltext
Zusammenfassung:"An expanded version of a document that was first released in 2011 and updated in 2016, the Manifesto presents a critical and research-informed position on teaching online in higher education"--
Beschreibung:Bevorzugte Informationsquelle: Landingpage (The MIT Press Direct), da weder Titelblatt noch Impressum vorhanden
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9780262361064
DOI:10.7551/mitpress/11840.001.0001

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen