Handbook of research on the political economy of communications and media:

"This book examines the influence of big companies in political institutions, the newsroom, and the classroom and its effect on every aspect of public and private life"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Karlidag, Serpil (HerausgeberIn), Bulut, Selda (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-188
DE-706
DE-83
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:"This book examines the influence of big companies in political institutions, the newsroom, and the classroom and its effect on every aspect of public and private life"--
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781799832720
DOI:10.4018/978-1-7998-3270-6

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen